Jelen általános szerződési feltételek (továbbiakban ÁSZF) tartalmazza a (http://nusyflower.hu) weboldalon elérhető szolgáltatások feltételeit. A honlap használatához szükséges azon technikai tájékoztatásokat, melyeket ezen ÁSZF nem tartalmaz, a honlapon elérhető tájékoztatások nyújtják. A Felhasználó a honlap használatával tudomásul veszi és elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.

1. A SZOLGÁLTATÓ ADATAI

Név: Nusy Flower & Home Kft.

Székhely: 1037 Budapest, Harang utca 12.

Levelezési cím: 1037 Budapest, Harang utca 12.

Üzlethelyiség címe: 1035 Budapest, Vörösvári út 15.

Képviselő neve: Dujmó Anna Tímea

Cégjegyzékszám: 01-09-348814

Adószám: 26343419-2-41

Számlavezető pénzintézet: OTP Bank

Számlaszám: 11703044 – 21455089 – 00000000

E-mail cím: info@nusyflower.hu 

Telefonszám: +36 30 205 4765

Tárhely szolgáltató: Websupport Magyarország Kft. 1119 Budapest, Fehérvári út 97-99.

2. AZ ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK ELFOGADÁSA

2.1. Felhasználó a webáruházban történő vásárlásával/regisztrációjával kijelenti, hogy jelen ÁSZF és a weboldalon közzétett Adatkezelési tájékoztató feltételeit megismerte és elfogadja, az adatkezelésekhez hozzájárul.

2.2. Felhasználó a vásárlás/regisztráció során köteles a saját, valós adatait megadni. A vásárlás/regisztráció során megadott valótlan, vagy más személyhez köthető adatok esetén a létrejövő elektronikus szerződés semmis. Szolgáltató kizárja felelősségét, amennyiben Felhasználó más nevében, más személy adataival veszi igénybe szolgáltatásait.

2.3. A Szolgáltatót a Felhasználó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

2.4. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha Felhasználó a jelszavát elfelejti vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik.

3. A MEGRENDELÉS LÉPÉSEI

3.1 Felhasználó a regisztrációját követően bejelentkezik a webshopba, mellyel megkezdheti a vásárlást.

3.2 Felhasználó a megvásárolni kívánt termék, termékek darabszámát beállítja.

3.3 Felhasználó kosárba helyezi a kiválasztott termékeket. Felhasználó bármikor megtekintheti a kosár tartalmát a „kosár” ikonra kattintva.

3.4 Felhasználó kiválasztja a szállítási címet, majd a szállítási/fizetési módot.

MINIMÁLIS RENDELÉSI ÖSSZEG A NUSY FLOWER WEBÁRUHÁZBAN: 4.000 FT

4. AZ ADÁSVÉTELI SZERZŐDÉS LÉTREJÖTTE

4.1 Ha a felhasználó megrendelést küld a webáruház oldalain és a szolgáltató a megrendelést emailben visszaigazolja, akkor adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között. Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló email a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.

 4.2 A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül és arra az aktuális Magyarországi törvények az irányadók. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.

 4.3 A szerződés magyar nyelven jön létre, a webáruház azt elektronikus formában, automatikusan tárolja. A felhasználó számára a webáruházba történő bejelentkezés után hozzáférhető. A felhasználó annak tartalmát elolvashatja, mentheti, vagy kinyomtathatja.

5. A TERMÉK LÉNYEGES TULAJDONSÁGAI

A termék lényeges tulajdonságait a felhasználók megtekinthetik a termékek bemutató oldalain. A termékekről fotó(k), szöveges leírások, adatok, paraméterek tájékoztatják a vásárlót, felhasználót.

6. ÁRAK

A webáruházban közzétett árak ÁFÁ-val növelt, bruttó árak, melyek tartalmazzák a termékek árát, de nem tartalmazzák a szállítás költségeit. A házhoz szállítás aktuális költségeiről a webáruház külön erre a célra megnevezett felületén tájékozódhat a vásárló, felhasználó.

A webáruházban szereplő termékek árai változhatnak a mennyiség és kiszerelés/darabszám szerint.

6.1 Árak és termékinformáció
Az nusyflower.hu oldalon a terméklistában és a termékek adatlapján feltüntetett ár az adott termék végső fogyasztói ára, amelynek érvényessége kizárólag az adott megjelenés időpontjára vonatkozik. Amennyiben a megrendelő megrendelést ad le egy termékre, úgy az eladó kötelezi magát, hogy a kiválasztott terméket a megrendeléskor érvényes végső fogyasztói áron szállítja ki a megrendelőnek. Ezt az árat a megrendelésre küldött visszaigazolás tartalmazza. A web áruházban a termékek adatlapján feltüntetésre kerülnek a termékkel kapcsolatos tudnivalók, biztonsági és fogyasztást segítő információk, amelyek az előzetes tájékozódást segítik. A megrendelő által megvásárolt (átvett) termék csomagolása tartalmazza mindazon tájékoztatásokat, amelyek az adott termékre jellemzőek, mind az összetételét, mind pedig a használatát és felhasználását illetően. A megrendelő a termék átvételét követően köteles az említett tájékoztatást alaposan elolvasni és megismerni. A megrendelő az eltérő tulajdonságú terméket nem köteles átvenni. Amennyiben valamely rendelés vagy rendelések bármilyen okból módosításra, összevonásra kerülnek, a módosított rendelésre a módosítás időpontjában érvényes kondíciók vonatkoznak. A nusyflower.hu a webáruházban bizonyos termékeihez kapcsolva, illetve önmagában is – alkoholt tartalmazó – csendes és habzó bort értékesít, melynek tulajdonságait, jellemzőit a konkrét termék oldalán lehet megismerni.

7. KISZÁLLÍTÁS, SZEMÉLYES ÁTVÉTEL

A termékek kiszállítását a szolgáltató a GLS csomagküldő szolgálattal végzi. A vásárló köteles a kiszállítás vagy személyes átvétel időpontjában a csomag sértetlenségét ellenőrizni. Sérült csomagolás esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben szükséges rögzíteni.

A szállítási opciókról a felhasználó a webáruház külön erre a célra megnevezett felületén tájékozódhat.

Személyes átvételre a szolgáltató üzlethelyiségében – a megrendelés visszaigazolásának folyamatában egyeztetett időpontban – díjmentesen van lehetőség.

8. LEHETSÉGES FIZETÉSI MÓDOK, SZÁMLÁZÁS

8.1 Személyesen készpénzben vagy bankkártyával az áru átvételével egyidejűleg az üzletben (1035 Budapest, Vörösvári út 15.).

8.2 Banki átutalással a szolgáltató bankszámlájára.

8.4 Banki befizetéssel.

8.5 Kiszállítás esetén utánvéttel.

A fizetési módokról a felhasználó részletesen a webáruház külön erre a célra megnevezett felületén tájékozódhat.

A Nusy Flower webáruházban leadott és kifizetett rendelések kapcsán minden esetben számlát állít ki a Szolgáltató, melyet eljuttat felhasználó vásárló részére.

9. ELÁLLÁSI JOG

A Fogyasztót a 45/2014 (II.26) kormányrendelet szerint elállási jog illeti meg.

A Fogyasztó jogosult a megrendelt termék átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indoklás nélkül elállni.

Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát szükséges eljuttatnia (például postán vagy elektronikus úton küldött levél, email útján) a jelen ÁSZF 1. pontjában feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére. Ebből a célból a Fogyasztó felhasználhatja a megrendelést visszaigazoló emali-hez mellékelt vagy jelen ÁSZF 10. pontjában szereplő “elállási nyilatkozat” mintát is. A Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárata előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére.

A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát megfelelően gyakorolta.

A Szolgáltató email-ben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.

Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi a Szolgáltatónak.

Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, email-en keresztül történő értesítés esetén az email küldésének idejét veszi figyelembe a Szolgáltató a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.

A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató 1. pontban feltüntetett címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb az elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha a Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.

A termék Szolgáltató részére történő visszaküldésének költsége a Fogyasztót terheli. A Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségén kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.

Ha a Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást ideértve a kiszállításért fizetett költségeket is, kivéve azokat a költségeket, melyek azért merülnek fel, mert a Fogyasztó esetleg a Szolgáltató által felkínált szállítási módtól eltérő, annál magasabb költségű kiszállítást igényelt. A Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte.

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha a Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja. Ezen visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Fogyasztót semmilyen többlet költség nem terheli.

10. ELÁLLÁSI NYILATKOZATMINTA

(csak és kizárólag a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza!)

Címzett: 

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

Szerződéskötés időpontja:

Átvétel időpontja:

Fogyasztó(k) neve:

Fogyasztó(k) címe:

Fogyasztó(k) aláírása (papíron tett nyilatkozat esetében)

Kelt:

11. A KELLÉKSZAVATOSSÁGRÓL, A TERMÉKSZAVATOSSÁGRÓL ÉS A JÓTÁLLÁSRÓL SZÓLÓ TÁJÉKOZTATÓ

A Fogyasztó a 45/2014 (II.26) kormányrendelet szerint élhet kellékszavatossági, termékszavatossági, jótállási igényével.

11.1 Kellékszavatosság.

Fogyasztó a vállalkozás hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Fogyasztó választása szerint alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

A Fogyasztó kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igény teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy kicserélést a Fogyasztó nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Fogyasztó is kijavíttathatja, illetve végső esetben a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a Fogyasztó viseli, kivéve, ha az indokolt volt vagy arra a vállalkozás adott okot.

Fogyasztó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor figyelembe kell vennie, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Fogyasztó kellékszavatossági igényét jelen szerződés szerinti Szolgáltatóval szemben érvényesítheti.

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igény érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a Fogyasztó igazolja, hogy a terméket, illetve szolgáltatást a Szolgáltató nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónapon túl, azonban már a Fogyasztó köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

11.2 Termékszavatosság.

Termék hibája esetén fogyasztó – választás a szerint – a 11.1 pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt is érvényesíthet.

Termékszavatossági igényként kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalkor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét a termék forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti a Fogyasztó. E határidő elteltével ezen jogát elveszíti.

Termékszavatossági igény kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben érvényesíthető. A termék hibáját termékszavatossági igény esetén a Fogyasztónak kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül a termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta vagy hozta forgalomba.

– a hiba a tudomány és technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető.

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan Fogyasztó nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozóan kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

11.3 Jótállás

Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállással kapcsolatban az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003 (IX.22.) Kormány rendelet tartalmaz előírásokat. A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.

A kormányrendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkek tekintetében a kötelező jótállás 1 év, melynek kezdő időpontja a termék a Fogyasztónak történő átadásának napja.

A Szolgáltató jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont a Fogyasztót jótállásból fakadó jogok a 11.1 és a 11.2 pontokban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

12. JÓTÁLLÁSI VAGY SZAVATOSSÁGI IGÉNY BEJELENTÉSÉNEK MÓDJA

A szavatossági, jótállási igényeit a Felhasználó alábbi elérhetőségeken érvényesítheti:

Név: 

Levelezési cím: 

Telefonszám: 

E-mail cím: 

12.1 Panaszkezelés rendje

Áruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben a megrendelőnek mégis valamilyen panasza van a vásárlási szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a „Kapcsolatfelvétel” menüpont alatti webes felületen, vagy az info@nusyflower.hu e-mail címen, illetve postai levél útján is közölheti. Áruházunk panaszát legkésőbb annak beérkezésétől számított 30 napon belül kivizsgálja, és a panasz közlésével azonos módon tájékoztatja Önt a vizsgálat eredményéről, valamint arról, hogy annak elutasítása esetén milyen jogorvoslati lehetőségek állnak a megrendelő rendelkezésére. A jelen szerződésben és a kapcsolódó dokumentumokban nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv, valamint az elektronikus kereskedelemre és a távollevők közötti szerződéskötésre vonatkozó jogszabályok az irányadók.

13. JOGÉRVÉNYESÍTÉSI LEHETŐSÉGEK

Panaszügyintézés helye, ideje, módja:

A Felhasználó a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

Név: 

Levelezési cím: 

Telefonszám: 

E-mail cím: 

A Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan, vagy ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet – melyet öt évig a panaszra tett érdemi válasszal együtt megőriz – vesz fel.

A Szolgáltató a jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt (üzlethelyiségben) szóbeli panasz esetén helyben a Felhasználónak átadja, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni.

A Szolgáltató a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Felhasználónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát.

Minden egyéb esetben a Szolgáltató az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.

A telefonon vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt a Szolgáltató egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakereshetőségét.

A Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panasz kapcsán intézkedik és azt 30 napon belül érdemben megválaszolja. A válasz időpontja jelen szerződés értelmében a postára adás dátuma.

A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a felhasználót.

Egyéb jogérvényesítési lehetőségek.

Amennyiben a Szolgáltató és a Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Felhasználó számára:

– Panasztétel a Fogyasztóvédelmi hatóságnál

– Területileg illetékes békéltető testületnél eljárás kezdeményezése

– Bírósági eljárás kezdeményezése

A fogyasztónak lehetősége van ezen felül Online vitarendezési platformot igénybe venni a vitás kérdések rendezéséhez.

Az Online vitarendezési platform itt érhető el: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show

14. EGYÉB

ÁSZF, árak módosítása:

A Szolgáltató jelen ÁSZF-et, a webshopon forgalmazott termékek árait és az egyéb feltüntetett árakat – nem visszamenőleges hatállyal – de bármikor módosíthatja. a módosítás A webshopon történő közzétételt követően lép érvénybe és csak az életbe lépést követő tranzakciókra érvényes.

Technikai korlátok:

A honlapon történő vásárlás feltételezi a Felhasználó részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra. A Szolgáltatót nem terheli felelősség, ha bármilyen működési hiba észlelhető az internetes hálózatban, ami megakadályozza a webshop működését és a vásárlást.

Adatvédelmi szabályzat:

A Szolgáltató adatvédelmi szabályzata a www.nusyflower.hu webáruház adatvédelmi szabályzat menüpontja alatt érhető el.