Kérdések, válaszok
GyIK


Milyen módon tudsz kapcsolatba lépni ügyfélszolgálatunkkal? + -
Mielőtt felvennéd velünk a kapcsolatot, kérünk olvasd el a gyakran ismételt kérdéseket és válaszokat. Ha nem találsz a kérdésedre választ, írj nekünk az info@nusyflower.hu email címre, vagy hívj minket a +36 30 205 4765-ös telefonszámon.
Hol találom az aktuális nyitvatartással kapcsolatos információkat? + -
Nusy Flower & Home nyitvtartása:
1035 Budapest, Vörösvári út 15.
Hétfőtől – szombatig: 09:00-19:00-ig
Vasárnap: 10:00-19:00-ig tartunk nyitva!
Jogosult vagyok regisztrálni? + -
A Nusy Flower & Home Kft. minden cég és természetes személy részére biztosítja a regisztráció lehetőségét (mely teljesen önkéntes alapon történik).
Milyen módon tudok regisztrálni? + -
Regisztrálni a www.nusyflower.hu weboldalon lehet.
Mi a webes regisztráció menete? + -
A nusyflower.hu oldalon az alábbiak szerint járj el:
- Töltsd ki a regisztrációs adatlapot,
- Adataid ellenőrzését követően e-mailben fogunk értesíteni arról, hogy megkezdheted az online vásárlást.
Mit tegyek, ha elfelejtettem a jelszavam? + -
Amennyiben elfelejtetted a bejelentkezéshez szükséges jelszavad, ezen az oldalon add meg a regisztrációnál használt e-mail címed, amelyre elküldhetjük az új jelszó igényléséhez szükséges adatokat!
Ha a kapott jelszóval sem működik a bejelentkezés, vagy nem kapod meg az új jelszó igénylésével kapcsolatos emailt, írj nekünk az info@nusyflower.hu email címre, vagy hívj minket a +36 30 205 4765-ös telefonszámon.
Szeretném megváltoztatni a jelszavam, mi ennek a menete? + -
Amennyiben meg szeretnéd változtatni a regisztrációnál megadott jelszavadat, azt a Fiókom oldal / Fiókadatok menüpont alatt teheted meg.